Tembel anne bloğa bir türlü zaman ayıramadı .Bu arada Aras büyüdü kreşe başladı.Artık eskisi kadar çok beraber zaman geçiremiyoruz, sanırım bu yüzden benim açımdan beraber geçirdiğimiz günler çok daha kıymetli oldu. O ise arkadaşlarıyla çok mutlu. Okula alışması, etkinliklere katılması, okuldakilerin O'nun hareketli yapısına alışması biraz zaman aldı ama ilk günden beri okulda mutlu olduğunu hissettirdi bize..
 Her cuma günü okuldan bir sonraki hafta hangi etkinlikleri yapacaklarının, hangi şarkıları öğreneceklerinin yazılı olduğu bir haber mektubu veriyorlar. Genellikle hafta sonları bu etkinlikleri tekrar ettirmeye çalışıyorum. Geçen hafta örüntü çalışması yapmışlardı, bugün babamızla beraber örüntü boyamaları yaptılar.

 

 

 
 
 
 
 
 
  Biraz pohpoh biraz alkış bayıldı bayıldı minik badem... Hemen duvarımıza, sergi köşemize astık.
  
 
 Geçen gün gezdiğim bir blokta (ki bu blog ZAAL'dan mezun bir annenin bloğudur.) çıkartmalardan resim yapıldığını görmüştüm çok da hoşuma gitmişti. Hemen Meraklı Minik Dergilerini karıştırıp çıkartmalarımızı ayarladım ve resim yapmaktan nefret eden oğluşumla duvara bir resim panosu hazırlayıp, yönlendirerek bir resim yaptık."Böyle sadece yapıştırmalarla olmaz toprak lazım, o lazım, bu lazım" diyerek de biraz çizittirmesini sağladım. Ortaya işte aşağıdaki resim çıktı.
 
 
  Bu resmi kesinlikle çerçeveletip duvarımıza asacağım. Bir şaheser benim gözümde üstelik bir eşi daha yok :) Bu arada çok fazla resmimiz yok maalesef  ama yine de küçükten beri karaladıklarımızdan seçmece çerçeveleteceğim ve salonumuz başta olmak üzere evin çeşitli köşelerinde sergileyeceğim.



0 yorum:

Yorum Gönder