Çok başarılı bir blog yazarı değilim kabul ediyorum.Ayda bir yazılan yazılarla blogcu olunur mu bilemem ama bu aralar ben de çok yoğunum sanırım.Kliniğe yeni yönetmelik kapsamında yeni ruhsatlar çıkartılması gerekiyor ve bu da ordan oraya koşuşturmaca demek ve geriye kalan zaman da hastaların ve Badem'cağızımın..yazmaya ne vakit bulabildim, ne de ne yazacağımı bilebildim..
 Bu gece babamız "Badem'i ben uyutayım sen kendine zaman ayır biraz" deyince ben de bloğa aramızda geçen komik sohbetleri yazayım dedim.

Bir pazar sabahı yatak keyfi yapıyoruz..

Ben: Canım ben birazdan işe gideceğim sen de ağlamayacaksın değil mi?
Aras: Gitme anne
Ben: Ama evimize mama almak için çalışmam ve para kazanmam lazım..
Aras: Baba kazansın

Bir gece sohbeti..

Aras : Anneee..
Ben : Canımm..
Aras : Ependim dicen anne..
Ben : Peki canım..Efendiim
Aras : Aperim sana..
Ben : ??!!?"


Su içen anneye öğütler.
"dikkatli ol anne..yabaş yabaş iç..küçük küçük"..

Dışarı çıkarken bitişikte oturan teyze sorar "Aras nereye gidiyorsunuz oğlum?
Aras : nereye gidiyos anne?
Ben : gezmeye gidiyoruz canım
Aras : gebzeye gidiyos teyze...:)"


0 yorum:

Yorum Gönder